
Wekelijks komen er in Amsterdam nieuwe restaurants bij, het aantal horecazaken groeit explosief. Van al die eet- & drinkgelegenheden die het afgelopen jaar zijn geopend zijn er veel volledig[...]
De relatie met onze opdrachtgever is altijd gebaseerd op wederzijds vertrouwen en integriteit. Allebei hebben we er belang bij dat de kosten laag blijven en dat de tevredenheid over onze dienstverlening zo hoog mogelijk is. Juist daarom is samenwerking zo belangrijk.
Aan iedere relatie moet gewerkt worden om deze goed te houden. Al onze accounts worden daarom door een toegewijde Rayon Manager beheerd. Speciaal voor onze strategische accounts stellen wij een Strategisch Relatiemanager aan. Strategische Relaties is verantwoordelijk voor de klanttevredenheid van onze strategische accounts. Het team werkt aan het optimaliseren van de service door een verregaande samenwerking met de opdrachtgever.
Wij inventariseren continu de tevredenheid van onze gasten en opdrachtgevers en passen op basis daarvan ons beleid en onze diensten aan.
Strategische Relaties bespreekt met u:
• welke ontwikkelingen er spelen in uw organisatie
• hoe we gaan inspelen op deze ontwikkelingen
• wat u verwacht van onze dienstverlening
• welke kansen, trends of verbetermogelijkheden we zien voor uw organisatie
We communiceren open en eerlijk over wat goed gaat en wat verbetering behoeft. Uw feedback nemen we op in ons actieplan en vertalen we naar concrete verbeterpunten. In samenwerking met de Rayonmanager wordt het actieplan samengesteld, eventueel aangepast en uitgevoerd. Op die manier bewaakt ons management de kernwaarden van uw dienstverlening, op alle onderdelen en gedurende de gehele samenwerking.
We kunnen het alleen over kwaliteit hebben als we weten wat dat inhoudt en als we mensen kunnen inspireren om uit te blinken. Daarom zijn de volgende methodieken in het leven geroepen voor een optimale klanttevredenheid.
Compass Service Framework (CSF)
Compass Group PLC - het moederbedrijf van Compass Group Nederland Holding B.V. - gebruikt een wereldwijd servicemodel, waardoor de support services in alle landen op dezelfde manier worden aangestuurd. Dit CSF waarborgt de kwaliteit en de prestaties van onze dienstverlening.
Centre For Excellence (CFE)
We gebruiken het CFE-programma om de kwaliteit van onze dienstverlening te bewaken en te verbeteren. De managementprocessen, service en operationele uitvoeringen van locaties worden uitgebreid getoetst, waarna de locaties kunnen worden gecertificeerd als een Centre for Excellence. Zo’n vestiging geldt vervolgens als een voorbeeldlocatie binnen onze organisatie. Het CFE-programma wordt wereldwijd ondersteund door Compass Group PLC met internationale tools, trainingen en programma’s.
Eurest zal vanaf 1 juli 2018 de catering in de universiteitsrestaurants, koffiecorners en de banqueting activiteiten verzorgen op de Vrije Universiteit Amsterdam. Met dagelijks circa 6.0[...]
Afgelopen maandag is de Ramadan van start gegaan. Gasten van de campusrestaurants hebben tijdens deze maand de mogelijkheid overdag een box te kopen waar zij na zonsondergang van kunnen genieten[...]
Variëren in je eten is essentieel. Breng kleur op je bord! Dat ziet er niet alleen mooi uit, het is ook nog eens ontzettend gezond.
[...]
Europadag wordt gevierd op 9 mei en is het jaarlijkse feest van vrede en eenheid in Europa. Het is de verjaardag van de historische Schuman-verklaring. In een toespraak in[...]
Een foodtruck als voorpost van zijn restaurant. Simon de Wit van Oriental Green House in Eindhoven kocht recent een fonkelnieuw exemplaar en bereikt hiermee nieuwe gasten én doelg[...]
Na het succesvolle ‘Global Waste Diner’ op 4 april in de Heineken Experience, verzorgt Famous Flavours nu ook No Waste catering.
Het diner, een initiatief[...]
We gooien in Nederland per jaar gemiddeld 41 kilo eetbaar eten per persoon weg! Dat komt neer op 145 euro per persoon per jaar! Zonde want restjes kun je prima de volgende dag hergebruik[...]
Ze zijn alweer even weer voorbij, onze Food Focus dagen! Gedurende twee weken heb ik in vier uithoeken van het land met heel veel collega’s, van onze food inspiratiemarkten mogen g[...]
We kennen ‘m allemaal: “Een betere wereld begint bij jezelf”. En laat het nou niet eens zo moeilijk zijn om iets duurzamer te leven. Wij geven je 10 praktische tips die[...]
Voor de tweede maand op rij spelen we een beetje vals, want officieel geen ‘groente’. Maar ook deze proteïne bommetjes verdienen het om in de spotlights te staan. Lekker[...]
Eurest start foodservices voor een grote multinationale klant in de financiële sector in 9 landen. De komende vijf jaar worden de medewerkers van deze klant door Eurest voorzien van[...]
70% van je lichaam bestaat uit vocht. Als je gezond leeft houd je je vochtbalans ook goed op peil. De mogelijkheden om je vochtgehalte in stand te houden zijn bijna onbeperkt. Dat maakt het niet[...]
‘Het klimaat op ons bord’, een boekje met een greep uit de vele activiteiten van het bedrijfsleven uit de gehele voedselketen, werd deze maand overhandigd aan Carola Schouten[...]
22 maart is de jaarlijkse internationale Wereld Water Dag. Een initiatief van de Verenigde Naties om op deze dag de mondiale waterproblematiek bij een breed publiek kenbaar te maken.
[...]
Eurest, onderdeel van Compass Group, lanceerde maandag de eerste Nederlandse locatie van het Compass merk 'Caffé Dallucci’, in het Ahrend Inspiration Centre op het bedrijventerr[...]
Donderdag 22 februari is de composteermachine in Eneco World voor de eerste keer geleegd en werden de emmertjes met compost uitgedeeld. Joanne Zwueste van Eneco Groep mocht het eerste em[...]
Amsterdam, 19 februari 2018 - Hogeschool van Hall Larenstein (VHL) werkt vanaf 1 januari 2018 samen met Eurest voor de catering in Leeuwarden en Velp. De komende vier jaar worden meer da[...]
Soms heb ik van die momenten dat ik het even niet meer weet. Deze week bijvoorbeeld. Ik dacht dat ik nu wel duidelijk de contouren van ons ‘voedsellandschap’ in beeld had. Ik[...]
Nergens besteden mensen zo weinig tijd aan het koken van de maaltijd als in Nederland: gemiddeld slechts 20 minuten! En dan wordt er door de helft van de mensen ook nog eens minimaal drie dagen [...]
Lekker, gezond en verantwoord eten. Eten en vitaliteit kunnen niet meer los van elkaar worden gezien: wat doet eten voor de conditie, prestatie en gewicht?
Hoe zorg je voor smaakvol e[...]
No-waste-lunchconcept in het Huis voor de provincie.
'De doelstelling voor de nieuwe vergaderlunchvoorziening was vers, gezond, gevarieerd en met minimale der[...]
Vorige week mocht ik de Chef of the Year kookwedstijd bijwonen. In deze wedstrijd streden de beste chefs van Compass Group in het Verengd Koninkrijk tegen elkaar. In een kookarena kookten onze c[...]
Vertrouwen en een goede band tussen werknemers zijn volgens de Nederlandse werknemer de belangrijkste factoren voor een goede werksfeer en komt dus ten goede aan het bedrijfsresultaat.
[...]
Net terug van vakantie heb ik altijd wat moeite om weer te wennen en in het ritme te komen. Na twee weken in Italië was voor mij vooral het wennen op culinair gebied best lastig. Na thuisko[...]
Vertrouwen tussen collega's en een goede band zijn volgens werkend Nederland de belangrijkste factoren van een goede werksfeer. benieuwd hoe je de collegialiteit verbetert? Community Manager[...]
Het Nederlandse bedrijfsrestaurant is vrij traditioneel. Je kunt er terecht voor een standaard lunch, maar voor ontbijtproducten of gezonde tussendoortjes hoef je niet aan te kloppen. Over de va[...]
Bij Tata Steel in IJmuiden wordt sinds begin van dit jaar in de bedrijfsrestaurants meer aandacht besteed aan gezond eten en drinken. De producten zelf zijn gezonder geworden en de gasten worden[...]
Compass Group Nederland heeft een vermelding op het FIRA Platform, een certificering specifiek ontwikkeld om bedrijven in staat te stellen hun duurzaamheidsprestaties zichtbaar te maken [...]
Het hoogtepunt van mijn vakantie vroeger was de thuiskomst. Als kleine jongen verheugde ik me dan namelijk op een bezoek aan de plaatselijke Chinees. We mochten ons na drie weken vakanti[...]
Cateraars kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan het verbeteren van de werksfeer bij hun opdrachtgevers. Dat kan leiden tot meer openheid, meer werkplezier, betere onderlinge contacten, mee[...]
58 procent werkgevers doet niets om goede werksfeer te creëren
Ruim een kwart van werkend Nederland is niet betrokken bij collega’s. 14 procent geeft aan d[...]
39 procent zwicht voor ongezonde tussendoortjes. Ruim twee derde van de werknemers vindt het belangrijk om gezond en gevarieerd te eten. Maar wat betreft het huidige aanbod scoort de Ned[...]
Noord-Holland minst tevreden over werkplek
Ruim een kwart van werkend Nederland besteedt per week nul uur aan sport. Zeeuwen zijn het minst sportief; 31 procent van hen zegt n[...]
'Connect with people. Inspirate through food. Create solutions.
Live our promise'
© 2021 Compass Group