klanttevredenheid-hoofdbeeld
Hoe werken wij
Klanttevredenheid

De relatie met onze opdrachtgever is altijd gebaseerd op wederzijds vertrouwen en integriteit. Allebei hebben we er belang bij dat de kosten laag blijven en dat de tevredenheid over onze dienstverlening zo hoog mogelijk is. Juist daarom is samenwerking zo belangrijk.

Aan iedere relatie moet gewerkt worden om deze goed te houden. Al onze accounts worden daarom door een toegewijde Rayon Manager beheerd. Speciaal voor onze strategische accounts stellen wij een Strategisch Relatiemanager aan. Strategische Relaties is verantwoordelijk voor de klanttevredenheid van onze strategische accounts. Het team werkt aan het optimaliseren van de service door een verregaande samenwerking met de opdrachtgever.

Strategische relaties

Wij inventariseren continu de tevredenheid van onze gasten en opdrachtgevers en passen op basis daarvan ons beleid en onze diensten aan.

Strategische Relaties bespreekt met u:
• welke ontwikkelingen er spelen in uw organisatie
• hoe we gaan inspelen op deze ontwikkelingen
• wat u verwacht van onze dienstverlening
• welke kansen, trends of verbetermogelijkheden we zien voor uw organisatie

 

Strategische-relaties
Communiceren

We communiceren open en eerlijk over wat goed gaat en wat verbetering behoeft. Uw feedback nemen we op in ons actieplan en vertalen we naar concrete verbeterpunten. In samenwerking met de Rayonmanager wordt het actieplan samengesteld, eventueel aangepast en uitgevoerd. Op die manier bewaakt ons management de kernwaarden van uw dienstverlening, op alle onderdelen en gedurende de gehele samenwerking.

We kunnen het alleen over kwaliteit hebben als we weten wat dat inhoudt en als we mensen kunnen inspireren om uit te blinken. Daarom zijn de volgende methodieken in het leven geroepen voor een optimale klanttevredenheid.

Compass Service Framework (CSF)
Compass Group PLC - het moederbedrijf van Compass Group Nederland Holding B.V. - gebruikt een wereldwijd servicemodel, waardoor de support services in alle landen op dezelfde manier worden aangestuurd. Dit CSF waarborgt de kwaliteit en de prestaties van onze dienstverlening.

Centre For Excellence (CFE)
We gebruiken het CFE-programma om de kwaliteit van onze dienstverlening te bewaken en te verbeteren. De managementprocessen, service en operationele uitvoeringen van locaties worden uitgebreid getoetst, waarna de locaties kunnen worden gecertificeerd als een Centre for Excellence. Zo’n vestiging geldt vervolgens als een voorbeeldlocatie binnen onze organisatie. Het CFE-programma wordt wereldwijd ondersteund door Compass Group PLC met internationale tools, trainingen en programma’s.

methodes

Pers & Publicaties

hans1
18-07-2017

Het hoogtepunt van mijn vakantie vroeger was de thuiskomst. Als kleine jongen verheugde ik me dan namelijk op een bezoek aan de plaatselijke Chinees. We mochten ons na drie weken vakanti[...]

IMG_4096
14-07-2017

Cateraars kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan het verbeteren van de werksfeer bij hun opdrachtgevers. Dat kan leiden tot meer openheid, meer werkplezier, betere onderlinge contacten, mee[...]

hans1
12-06-2017

Afgelopen weekend bezocht ik Taste of Amsterdam, een foodfestival in een park waar restaurants en ondernemers uit de hoofdstad hun gerechten en producten presenteerden. Nou ben ik nog we[...]

hans1
21-04-2017

Er zijn de afgelopen tijd opvallend veel artikelen verschenen over margarine. Dit plantaardige goedje voor op brood of in de koekenpan, is ons jarenlang voorgeschoteld als het gezonde al[...]

kwart_werkend_NL_sport_niet
22-03-2017

Noord-Holland minst tevreden over werkplek

Ruim een kwart van werkend Nederland besteedt per week nul uur aan sport. Zeeuwen zijn het minst sportief; 31 procent van hen zegt n[...]

hans1
01-03-2017

Ik ben opgegroeid in een weinig culinaire familie. Mijn dagelijkse maaltijd bestond, in de twintig jaar dat ik thuis woonde, uit aardappelen, groente en vlees. Ondanks de weinig culinaire opvatt[...]

onze-organisatie---Met-Compass-Group-haalt-u-een-betrouwbare-partner-in-huis
27-02-2017

Eurest is aangesteld als nieuwe cateraar voor Luchtvaarttoeleverancier Fokker Technologies. De catering wordt verzorgd volgens het gezondheidsprogramma ‘Know Your Food’ op de[...]

eatingatwork
03-02-2017

Eurest heeft een Europees onderzoek uitgevoerd omtrent Eating at work. Dit onderzoek is in samenwerking met TNS uitgezet onder 7.900 werknemers in tien Europese landen.

Bekijk in deze[...]

hans1
27-01-2017

Een van de oudste gerechten ter wereld is misschien wel soep. In de Bijbel wordt er al over geschreven en is het de linzensoep die in het Oude Testament wordt genoemd. Ik ben zelf gek op[...]

Envision_2020_trends
13-01-2017

Eurest is aangesteld als cateraar voor de Politieacademie op acht vestigingen door het hele land. Op de locaties wordt gewerkt volgens het Workplace Wellbeing concept, waarbij studenten [...]

hans1
23-12-2016

Het is de tijd van het jaar om de balans op te maken. Voor veel mensen gebeurt dat op de weegschaal. Na al het feestgedruis en overmatige consumptie van kalkoenen, spijsbroden en oliebol[...]

hans1
22-11-2016

De dagen worden korter, de nachten worden langer, dus ga je in het donker naar je werk en in het donker weer naar huis. We moeten deze tijd ontberingen doorstaan. Het najaar is begonnen,[...]

hans1
21-10-2016

Er was een tijd dat in de Noordelijke Nederlanden, dus boven de rivieren, het dagelijks menu bestond uit roggepap; een onsmakelijke brij van roggemeel met melk of water. Iets waar wij nu[...]

hans1
26-09-2016

Toen ik nog thuis woonde en elke dag op de fiets naar school ging, startte ik mijn dag met twee bruine boterhammen met jam en kaas. Zes jaar lang stonden die twee kleffe boterhammen klaa[...]

Campus_student
21-06-2016

Studenten van de Avans Hogeschool, De Haagse Hogeschool, Hogeschool Leiden, Hogeschool van Amsterdam, Hanzehogeschool en NHTV hebben rapportcijfers uitgedeeld aan Eurest, cateraar op dez[...]

Theo_Vernooy__Cothen_-_boomgaard__kersen__kist__9_
10-05-2016

Willem&Drees is door Eurest aangesteld als lokale voedselpartner voor alle locaties. De geselecteerde producten komen direct van lokale ondernemers in de restaurants. Met de samenwer[...]

Onze bedrijfsvideo

Compass Group

'Connect with people. Inspirate through food. Create solutions.
Live our promise'

Wil je niets missen?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief en ontvang automatisch het laatste nieuws van Compass Group.

Aanhef:

© 2017 Compass Group