Compass Group en onze merken staan regelmatig in de spotlights. Hieronder vindt u onze persberichten en publicaties van de afgelopen tijd.
Wekelijks komen er in Amsterdam nieuwe restaurants bij, het aantal horecazaken groeit explosief. Van al die eet- & drinkgelegenheden die het afgelopen jaar zijn geopend zijn er veel volledig vegan of hebben vegan keuzes op de kaart. Verder ...
Lees verderEurest zal vanaf 1 juli 2018 de catering in de universiteitsrestaurants, koffiecorners en de banqueting activiteiten verzorgen op de Vrije Universiteit Amsterdam. Met dagelijks circa 6.000 bezoekers in de verschillende horeca faciliteit...
Lees verderEuropeanen geven de voorkeur aan service boven thuis koken.
Een nieuw Europees rapport over de verkoop van ‘Out of Home foodservices’ van IRI Gira Foodservice (IRI) laat een toename zien van uiteten gaan ...
Lees verderAfgelopen maandag is de Ramadan van start gegaan. Gasten van de campusrestaurants hebben tijdens deze maand de mogelijkheid overdag een box te kopen waar zij na zonsondergang van kunnen genieten. De box wordt verkocht in de horeca outlets van d...
Lees verderEurest start foodservices voor een grote multinationale klant in de financiële sector in 9 landen. De komende vijf jaar worden de medewerkers van deze klant door Eurest voorzien van gezonde & gevarieerde voeding die bijdraagt aan optimale ‘workplace wellbeing’.
Marco Retel, Compass Group Directeur Strategische Internationale Klanten, “We zijn enorm trots op deze nieuwe internationale klant. Met ons continuous improvement programma richten we ons op gezondheid en welzijn op de werkplek, duurzaamheid en technologische innovaties zoals eenvoudig bestellen en betaalgemak, die aansluiten bij de klantdoelstellingen. Onze Envision 2020 foodservice benadering is gebaseerd op data en consumenten inzichten en verzekert dat we de juiste oplossingen bieden”.
Het contract van Eurest komt te vallen onder het International Client Programme (ICP), opgesteld door Compass Group. Compass Group, het moederbedrijf van Eurest, baseert zich op 20 jaar ervaring in het managen en ontwikkelen van internationale contracten. Dit programma is gericht op het implementeren van consistent en proactief cross-border accountmanagement. Er wordt hierbij nauwkeurig gekeken naar de specifieke wensen van de lokale klanten en medewerkers en op welke manier de hoogst haalbare workplace wellbeing bereikt kan worden. Naast hippe en gezonde voeding met een uitgebreid assortiment in de restaurants, heeft Eurest een nieuw koffieconcept geïmplementeerd bij alle espressobars in Nederland. Een nieuwe look en feel met koffie van hoge kwaliteit, gekoppeld aan duurzaamheid in samenwerking met top koffiemerk Peeze. Als onderdeel van de Eurest familie zal Famous Flavours zorgdragen voor de catering van speciale evenementen en fine dining.
© 2021 Compass Group