MVO-hoofdbeeld

‘Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen’

Duurzaamheid

Onze 3 pijlers van duurzaamheid

Als ’s werelds grootste food & services bedrijf hebben we de omvang, expertise en de mogelijkheid om de wereld te veranderen en hebben we een positieve impact op mensen en onze planeet. Onze visie is gebaseerd op de volgende drie prioriteiten:

Gezondheid & welzijn
We geloven dat eten het leven en de gezondheid verrijkt. Dit begint bij het verbeteren van voeding, maar richt zich dan op de verandering van de gezondheid, geluk en productiviteit.

Milieu game changers
We richten ons op sleutelgebieden waar we een significant, waardevol en positief verschil kunnen maken op de foodsystemen en op het milieu zodat dit ook ten goede komt van onze klanten en gasten.

Beter voor de wereld
Als grote speler kunnen we een grote invloed hebben op hoe eten wordt geproduceerd en de effecten die het heeft op de wereld. Elk van de 5,5 miljard maaltijden die wij elk jaar wereldwijd serveren, biedt een mogelijkheid om elke schakel in de supply chain positief te beïnvloeden.

Betere voedingskeuze
We promoten actieve, betere menukeuzes, die in lijn zijn met je levensstijl en je voorkeur.

Mentale gezondheid
De mentale gezondheid van je medewerkers staat voorop. Daarbij kijken we naar mogelijkheden om hun geluk en productiviteit te verhogen.

Totale welzijn
Door middel van ons 360 lifestyle programma,  geven we handvatten die helpen bij het leiden van een gezonde levensstijl.

MVO-onze-mensen

“Veiligheid is erg belangrijk binnen onze organisatie. Het is onze topprioriteit om samen met onze mensen en opdrachtgevers constant de veiligheid van de werkomgeving te verbeteren.”

Mirjam Halkes, kwaliteitsconsultant Sensz

Facebook Compass Group Compass Group

© 2019 Compass Group