Club Nomad by Compass Group

Uit ervaring weten we dat een succesvol F&B-concept niet alleen gasten voedt en energie geeft, maar ook ondersteunt op sociaal, mentaal en fysiek vlak. Onze nieuwe werkplek kan meer voldoening bieden dan alleen simpelweg het werk gedaan krijgen. Vanuit deze gedachte hebben we CLUB NOMAD gecreëerd, ons restaurantconcept vanuit waar wij heerlijke multi-etnische gerechten en dranken aanbieden, in een omgeving waarin wij iedereen de kans geven om te verbinden, groeien, werken, en te bewegen.

Hoe doen we dit?

Hoofdstuk 1: Your challenge, our solution

Welkom bij Club Nomad, een smeltkroes van verschillende eetculturen gericht op het creëren van verbinding, inclusie en diversiteit.

We hebben te maken met een nieuwe realiteit op het gebied van flexibele kantooruren en een nieuwe manier van het inrichten van organisaties. Meer dan ooit is er krapte op de arbeidsmarkt en werkt meer dan de helft van de Nederlandse beroepsbevolking regelmatig vanuit huis. Deze nieuwe doelgroep die constant in beweging is, en op zoek is naar balans noemen we de nieuwe nomadische werker. De groei van deze doelgroep brengt ook met zich mee dat het een uitdaging kan zijn om een sterke verbinding met je medewerkers op te bouwen en te behouden.

Bij Compass Group begrijpen wij dit, en dragen er met Club Nomads propositie ‘Connect, Grow, Work & Move’ bij aan. We richten ons niet alleen op het bevorderen van productiviteit en samenwerking, maar ook op het ondersteunen van de mentale gezondheid van onze medewerkers. Door middel van gezonde en heerlijke maaltijden, creëren we een omgeving waarin iedereen zich goed voelt en optimaal kan presteren.

Hoofdstuk 2: Connect, Grow, Work & Move

Wat houdt dat in?

  • Persoonlijke interactie en informeel contact door het creëren van aantrekkelijke plekken waar mensen samen willen komen
  • Door een slimme inrichting van ons ruimtes stimuleren we de overdracht van kennis en bevorderen we kruisbestuiving tussen gasten
  • Een betere overdracht van bedrijfscultuur en betrokkenheid van medewerkers, met Club Nomad geven we onze gasten een reden om naar werk te komen.

Uiteindelijk draait het om blije en gelukkige medewerkers die trots zijn op hun werkplek en dit uitdragen. Als catering- en kennispartner zoeken we constant naar manieren om hier binnen onze invloedsfeer aan bij te dragen. Door de onderstaande elementen op te nemen in het Club Nomad-concept, kunnen medewerkers niet alleen excelleren in hun rollen, maar ook een diepere waardering ontwikkelen voor de verschillende wereldkeukens en culturen, waardoor een levendige en inclusieve werkomgeving ontstaat.

The journey teaches us not only about the world but also about ourselves.” – Lailah Akita

Hoofdstuk 3: Assortiment

The New Nomadic Cuisine

Het assortiment van Club Nomad is een zorgvuldige selectie van gerechten uit ‘The New Nomadic Cuisine’, de samenkomst van verschillende eetculturen in onze Nederlandse keuken. Kenmerkend aan dit assortiment is:

  • Eenheid in diversiteit. We laten ons inspireren door de wereldwijde foodcultuur en zorgen voor een kleurrijk geheel dat een lust is voor het oog.
  • Van zelf samenstellen tot to-go. We bieden opties voor een uitgebreide lunch of een snelle break onderweg.
  • All-day, everyday. Bij Club Nomad kan je op meerdere momenten per dag terecht, we bieden een geschikt assortiment voor ieder moment

Uitgangspunten

1

Een aanbod dat bestaat uit 70% vegetarische opties & 35% plantaardige opties

2

Gebruik maken van transparante voedselketens, we weten waar onze producten vandaan komen en werken zoveel mogelijk met lokale producten uit het seizoen

3

Het streven naar 0 verspilling van voedsel en werken met no-waste recepten en producten

4

We geven transparante informatie op het gebied van nutriënten, allergenen en milieu impact en maken dit toegankelijk voor gast en klant.

Hoofdstuk 4: Look & feel

Hoe kan het restaurant er uit zien?

Als experts op het gebied van facilitair management & gastvrijheid zijn wij dagelijks bezig met het ontwikkelen van op maat gemaakte concepten en ontwerpen die in lijn liggen met de bedrijfsdoelstellingen van onze klanten.

Om een idee te geven van hoe de ruimtes er uit kunnen zien hebben we de look & feel van Club Nomad uitgewerkt in drie verschillende stijlen. Op deze manier bieden we een passende uitstraling die aansluit bij jouw bedrijfscultuur en omgeving .

Onze verschillende stijlen:

  • Natural Nordic (Heb je de video al gezien op basis van deze stijl? Check de QR code hieronder)
  • Industrieel
  • City Chique

Look & Feel - Natural Nordic

Look & Feel - Industrieel

Look & Feel - City Chique

Hoofdstuk 5: Hoe verder?

Kom lunchen bij ons!

Bezoek ons op een van onze locaties om ons assortiment en onze kenmerkende services te ervaren. We ontvangen je graag op een van onze geselecteerde locaties. Neem contact op met mij of een van onze salescollega’s om een bezoek in te plannen. En voel je natuurlijk vrij om je collega’s mee te nemen.

We kijken ernaar uit om je te verwelkomen!

Jolijn van den Hengel.

Commercieel Directeur Compass Group Nederland.

Contact: jolijn.vandenhengel@compass-group.nl